a twist in my story


uuuh.. nu får jag äntligen andas ut och vila.
det var extremt hektiskt på åjobbet idag. och såna här långa dagar gillar jag inge vidare.
men  nu är iallafall en dag avklarad. nu ska jag bara stå ut resten av veckan! haha!
jag kommer dö :D

det var strömavbrott på jobbet när jag kom dit på grund av ovädret
så vi trodde ett tag att vi inte skulle kunna starta filmen och få lov att ställa in föreställningen!
men precis i sista sekunden så hoppade strömmen igång igen!

efter jobbet så åkte jag hem till min älskade mormor och min älskade morfar.
jag glömde min mobil laddare där på julafton, så det blev en liten omväg.
helt sjukt vad det har snöat ute!! och oplogade vägar är ju så roliga att åka på.
bilen bara sladdade och gled runt hela tiden.
Oskar ringde mig och gjorde mig sällskap i bilen på vägen hem. hur kul som helst!
det gillade jag.


nu ligger jag iallafall i min säng.. har en massa kaneldoftande ljus tända, och nu ska jag läsa mina tidinigar. äntligen!
har fasen inte hunnit läsa dem.
sen ska jag kolla på lite paradise hotel om jag då fortfarande har lyckats hålla ögonen öppna!



godnatt folket, hoppas att ni alla har haft en mysig dag ute i snöovädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0