blood sample

okej, jag har fortfarande varit kass på att uppdatera här.
men det ska bli skärpning nu. det lovar jag mina vänner!
ska även börja vara flitig med kameran, bilder gör ju allt så mycket roligare!

min morgon började aningen konstig måste jag säga.
jag deckade hemma hos mitt ex igår på soffan, och sov som en stock.
jag vaknar av att andreas kommer inrusandes ifrån jobbet och skakar liv i mig.
jag fattar ingenting nyvaken som jag är.. och han berättar för mig att min mamma och pappa är oroliga över mig och ger mig hans telefon.
Jag tar telefonen och på andra sidan luren så hör min mamma gråtandes hysteriskt och jag hör knappt vad hon säger.
Men hon kämpar fram ord mellan tårarna och vill att jag ska komma hem på direkten.
och tio minuter senare så kommer jag in genom dörren hemma och mamma kastar sig runt halsen på mig, och pappa var inte sen han heller.
mamma gråter fortfarande lika hysteriskt.
jag får senare reda på att mamma och pappa trodde att jag hade tagit livet av mig!!
bara för att jag hade sovit så djupt och inte hört min telefon så trodde dom att jag hade tagit livet av mig efter att andreas hade gått till jobbet.

så en sak som jag gjorde väldigt klar för dom båda är, att hur dåligt jag än mår som person så skulle jag ALDRIG, aldrig någonsin ta mitt liv. faktiskt så älskar jag mitt liv otroligt mycket.

så jag var hemma och tröstade min mamma och pappa och insåg att jag hade 30 minuter på mig innan jag började jobba. jag hade helt glömt bort att jag skulle jobba!
och jag hade varken duschat, sminkat mig eller klätt på mig ordentligt, så det resulterade i att jag kom försent till jobbet. men chefen tog det bra när jag berättade hela situationen och vad som hade hänt.


nu ska jag iallafall försöka sova. för jag har massor att göra imorgon.
julgodisbak med mamma, duscha och snygga till mig för en gångs skull, på stan med mamma och julshoppa lite.
och DET mina vänner, är en skandal ifrån min sida.
jag har inte köpt EN ENDA julklapp än :O
jag har fasen inte haft tid.. så nu blir det panikshopping, det må ni tro!
jag hoppas att ni andra har lyckats bättre än mig, så att ni får njuta riktigt ordentligt av dagarna innan jul.
för det ska jag göra, trots paniken så ska jag ägna all min tid till min familj och bara förbereda inför julen och pyssla och pynta med min mamma och min pappa.

godnatt. och jag lovar bättre uppdatering med massa bilder.
så ge inte upp mig än, okej? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0