city of cold


godkväll bloggen.
idag har jag jobbat hela långa dagen.. och så ser resten utav veckan  ut för mig.
och även nästa vecka, jobbar från 12 till 21.
men jag längtar efter den fin fina lönen som kommer, och då ska jag shoppa en massa nya fina kläder!
det ser jag fram emot kan jag lova.
har haft ett extremt shopping-sug i kroppen nu ett bra tag, och det ska bli så kul att få spendera en massa pengar på saker till mig själv som gör mig glad och stillar det jobbiga suget efter nya härliga saker!

idag när jag slutade jobbet så gick jag till bilen i den svinigt kalla kylan. jag sätter mig i bilen och sätter i nyckeln i nyckelhålsgrejen. jag vrider om. och vad händer?
jo.. INGENTING. bilen startar inte!!
visste sen förut att batteriet i bilen är dåligt.. men inte så jäkla dåligt!
så det var ju perfekt. jag sitter ute i 20 minus grader och får inte igång bilen.
så jag ringer till mitt ex, och jag är sjukt arg och förbannad vid det laget, och skriker och befaller honom att fixa så att min bil startar!
han ringer till sin syrras man Niclas, som så vänligt nog kommer ner med bil och startkablar och får igång min bil!
vid de laget var jag helt stelfrusen eftersom jag fick lov att vänta ett bra tag på Niclas, för han skulle upp på vinden och leta reda på dom där kablarna som han hade lagt någonstans.
men vi fick igång bilen till slut.. tack och lov! då var jag riktigt lycklig alltså!


åkte hem till min mamma och pappa, som hade gjort varma smörgåsar. mums!
jag var döhungrig, för jag hade inte käkat någonting på hela dagen.
och eftersom att jag fortfarande var frusen, så jag gick jag ner och tog mig ett super varmt bad.
det var verkligen härligt. behövde det verkligen. blev så avslappnad och varm och go.


nu ligger jag i sängen. och emil ringde mig nyss :) en sån trevlig överrasking! jag och deniz som pratade om honom nyss på msn. men det är väl som man säger; när man pratar om trollen..
nu så ligger jag iallafall och är sjukt trött. kollade på ett avsnitt av paradise hotel som jag hade missat.
så nu ska jag allt läsa klart mina modeblaskor och somna skönt.. är dödstrött.

godnatt sötnosar. hoppas ni har haft en bra kväll!





såhär såg väl jag ut idag ungefär. riktigt snyggt! ice cold, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0