friends are forever

tack kj för att du färgade mitt hår och för att det blev så jätte bra!
nu känner jag mig fräsch igen.

jag och kj var hemma hos mig och myste hela kvällen men tog oss en tripp in till mora och åkte till mc donalds och drack milkshake!

nu är jag hemma igen och är super trött och ser fram emot att få mysa på min älsklingskudde!
jag har haft en super bra dag och är nöjd i största allmänhet.
sällskapet var otroligt bra. det bästa faktiskt!




här är en bild av hur håret blev. resultatet skiljer sig en aning ifrån bilden dock.
men nu har ni iallafall ett hum om hur färgen blev.









Godnatt ifrån en trött carro :)
nu är det faktiskt dags att sova!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Haha, du SOV INTE halv 4!! ;)

Jag ringer nu då... ^^

2009-12-26 @ 03:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0