Location: cold

godkväll alla godingar!
fy fan va kallt det är ute! eller hur?
det var 27 minus grader här hemma för någon timme sedan, och jag får gåshud bara jag tänker på det.
jag har varit lite småfrusen hela dagen idag.. huttrat och frusit i vartannat.
men nu ligger jag och latar mig under täcket, så nu fryser jag faktiskt inte :)

jobbet idag var frusterande.. min chef är så jäkla jobbig! jag har varit så arg och sur på honom idag för att han går mig på nerverna och är allmänt jobbig!
så idag har jag varit övertydlig med hur mycket jag ogillar honom, så jag tror att han sakta men säkert börjar fatta vinken.
så nu ska jag bara jobba imorgon sen är jag ledig heeela helgen. och det ska bli så skönt så ni anar inte!

imorgon bitti ska jag även till sjukhuset så att dom får kolla mig ännu en gång.
för nu får det vara slut med all smärta!
orkar inte gå runt och vara som en pinne som inte kan röra sig.
för er som inte hänger med i mitt snack, så har jag otroliga problem med lederna i min kropp, speciellt under vintern när det är kallt.
så nu ska jag skälla på dom imorgon, och befalla att ifall jag inte får någon medicin som hjälper emot detta, så ska jag antingen bomba sjukhuset, eller mig själv. för jag orkar allvarligt talat inte ha ont mer nu.
så vi får se vad som händer och blir sagt imorgon :)


nu ska jag iallafall sova, eftersom jag måste upp tidigt. (hjälp)
jag som inte längre kan gå upp tidigt, sen jag införde mitt slacker-liv.
men man får göra det man måste.

tack för mig. sov gott alla söta!




godnatt ifrån vandrande pinnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0