LoveGame

åh, jag skrev ett inlägg förut idag.. men det försvann av någon anledning.
riktigt irriterande vill jag lova!

idag har iallafall jag och kj varit och hälsat på hennes farmor och hennes faster.
vi tände ett ljus på deras grav och stod där och hade lite utav en tyst minut för dom båda.
jätte fint var det.
sen åkte vi ner på stan och köpte massa gottis, och sen vidare hem till mig och kollade på Kung fu panda!
riktigt underbar och söt film.
Första gången jag såg den var hemma hos en söt vän i Ludvika, och jag blev helt frälst!
Filmen är så söt och det är så mycket söta ljud i den :D


Nu är jag precis hemkommen ifrån min farmor och farfar där vi har haft våran andra och sista julafton för det här året!
Jag hade jätte kul med mina två älsklingar Philip och Emelie, älskar dom två så mycket!
Vi åt massa god mat och sen åkte jag och hämtade jultomten eftersom att mamma och pappa hade druckit öl och en varsin snapps :D
tomten som vi har är en gammal och väldigt god vän till familjen, och vi hade det jätte skoj i bilen på väg hem till farmor. Skrattade och skojade med varandra.
och när vi kom till farmor så blev Emelie helt tokig :D Alla barn älskar ju jultomten, och det var så kul att se!

det var en helt underbar dag idag igen. och jag mår så bra!
fick många fina presenter idag igen.
fick bland annat en chokladask, pengar, en björn axén locktång, ljusgrejer, ett presentkort hos min favoritfrisör på 1000kr, nya hörlurar och grejer till min ipod osv.
så jag är super duper nöjd :)

nu är kj här hos mig igen. och det gillar jag!
min bästaste vän.
vi funderar på vad vi ska göra ikväll?
alla människor är ju fulla.. och vi har ingen lust att vara fulla.
jag vill inte för att jag jobbar imorgon och börjar klockan 12. jätte kul :/

men nu ska vi googla och mysa.

här får ni lite bilder ifrån min julafton idag.




jag och min älskling.



min andra älskling och tomten :)



jag och min söta lillebror :)



ha en trevlig kväll ikväll nu alla fyllon :D
så kanske jag slänger in ett inlägg till senare om ni har tur ;)

pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0