recoloured

min damer och herrar.. nu har kj färgat mitt hår!
jag som har längtat och tjatat efter att färga håret så länge.
nu är det äntligen gjort :)

jag tänkte ta en bild och visa er hur rolig jag såg ut medans jag hade färgen i, men min kamera fuckade ganska rejät. så det blev tyvärr ingen bild :(
men jag får ta en bild på mitt nyfärgade hår istället!

men, för att komma till saken.. jag kände verkligen att det var dags att färga håret nu.
skämdes ganska mycket över min utväxt.
och som ni kan se på mitt förra inlägg när jag sitter med min underbara philip i knät, så hade jag inte sån vacker utväxt direkt.
men det var inte så illa som det ser ut på bilden.. mitt hår ligger helt cp där, så det ser ut som att jag är skallig :D hahaha

men nu är det bra igen!

nu ska jag och min kj försöka komma på vad vi ska hitta på ikväll.
hoppas att ni alla inte är alldeles för bakfulla när ni vaknar imorgon nu då ;)

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0