strålande jul!

god jul mina vänner :D
nu är det oficiellt julafton. så som jag har längtat!

idag väckte mamma mig tidigt eftersom att jag fick lov att åka in till stan tidigt och handla alla julklappar.
och det var så underbart mysigt att bara gå omkring alldeles själv och shoppa järnet.
och jag har köpt så många otroligt fina julklappar till min familj :')
allt som allt så gick kalaset på över 4000 kronor.
men jag älskar ju att skämma bort min familj..
så nu har jag bara köpt fina lyxprylar till dem.
hoppas verkligen att dom blir nöjda och glada!

jag shoppade iallafall hela dagen innan jobbet och mötte upp marcus för en lunch.
jätte mysigt.
och på jobbet var det full rulle, jätte mycket folk som ville köpa presentkort.
så jag sålde presentkort för över 17000 idag själv!
slutade tidigt och jag åkte direkt till orsa för att hälsa på min älskade morfar och min älskade mormor.
min morfar har legat på sjukhus under natten, så jag fick lov att åka och kolla hur detvar med honom.
och dom blev så glada när jag kom, som vanligt :)
det är så underbart att känna sig älskad utav sin familj.
och det är underbart att älska sin familj med hela hjärtat!


nu sitter jag i min säng och myser medans min lillebror ligger på mitt golv och är söt och vill umgås.
han är verkligen en sjukt underbar bror.
tycker synd om alla som inte har en bror som johan!


åååååh. kan ni förstå att det är julafton idag? :D
nu ska vi sova och imorgon väcker mamma oss och då väntar det julgröt och julskinka till frukost.
och under våran vackra gran så ligger det ett paket till oss barn..
men i år så bryter jag mot traditionerna. för jag har köpt "morgonpaket" som vi kallar det till mina föräldrar också.
jag vet att dom inte vill att jag ska köpa presenter till dom.. men jag köper alltid massor med paket till dom för att visa min uppskattning.
och senare så åker vi till mina älskade morföräldrar för en riktig julafton och massa paket, mys och mat.
och på juldagen så har vi en julafton till hos min farmor och farfar med ännu mer paket, mat och mys!

jag älskar verklogen julen och alla underbara känslor och all lycka som den kommer med.
det är så fint.


men nu ska jag göra klart mina fina morgonpaket till mina föräldrar, ska försöka skriva något vackert och lägga i ett kuvert till var och en utav dom som ska komma med paketet.


godnatt mina kära vänner, och jag hoppas verkligen att ni alla får en helt förtrollande och underbar jul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0