strawberry swisher

har haft ännu en underbar dag.
jag är så lycklig nu mera..
jag har underbara vänner, min familj är obeskrivlig och allt bara flyter på.

idag vaknade jag ganska sent. min mamma gjorde ett par tappra försök att väcka mig, och jag och mitt morgonhumör är inte trevligt när någon väcker mig. så av misstag så sårade jag min mamma genom att bli sur och använde mig utav en väldigt otrevlig ton.
insåg när jag hade vaknat till liv att jag hade sårat min mamma och bad om ursäkt och kramade om henne rejält.
jag sminkade mig och gjorde ett försök till att snygga till mig, så åkte vi ner på stan för att mamma ville ha skjuts till index.
för er som inte vet det så har min mamma gjort en stor operation i sitt knä och kan därför inte köra bil, så därför agerar jag privatchaufför åt henne.. och det gör mig ingenting.

vi gick nere på stan och kikade runt lite.. där träffade jag även söta deniz :)
blir alltid glad över att se hennes söta fejs.
vi insåg sen ganska snabbt att det var dags för mig att börja jobba, så jag hann inte skjutsa hem min mamma innan jobbet.
så som tur var så kom hennes vän och hämtade henne.


imorgon ska jag vakna tidigt och sticka in till stan och handla massa julklappar.
har inte en aning om vad jag ska köpa.. men jag kommer nog på något :]
älskar att ge min familj saker. det är det bästa jag vet!
sen ska jag jobba.. sista dagen innan julafton.
och det kommer bli underbart.. har haft några riktigt underbara dagar tillsammans med min familj. och det kommer bara att bli bättre.
har sällan varit så lycklig.

ni får ursäkta allt mitt tjat om min familj.. men jag älskar dom så otroligt mycket!
men var inte oroliga. jag ska snart börja skriva om andra saker som kanske tillochmed intresserar er!


nu ska jag försöka få några timmars skönhetssömn innan shoppingen.
hoppas att ni alla redan sover gott.
godnatt till er som är vakna och läser :)

puss!

Kommentarer
Postat av: Deniz

Åh puss på dig! Du var riktigt snygg idag ;P höhöh

2009-12-23 @ 03:00:21
URL: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0