For old times sake ..

Gör ett nytt försök till att blogga.. Gick inte sådär jätte bra förra gången med tanke på att jag glömde bort att jag hade en blogg ;P Designen är inte klar på långa vägar, men ni får ha tålamod med mig och mitt pillande!

Dagen började väldigt fort idag, var vaken på tok för länge och vaknade för tidigt.. men det är ett effektivt sätt att få tiden att gå fort!
Har promenerat med hunden två långa vändor  ute i det kalla vädret, kylan biter i kinderna. Men vad gör det när man har en tokig hund? Han är så söt att kolla på när han hoppar ut i snön och försvinner totalt :D min ögonsten.

Idag blir det inte så mycket annat än träning och mys med familjen. Men man vet ju aldrig vad dagen har i beredskap åt en :)



"Tidigare misslyckanden är vägvisare
till kommande framgångar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0