Let me sign ..

Har inte skrivit på ett par dagar.. Har haft ganska fullt upp antar jag :) Har iallafall hunnit göra ganska många roliga saker och mindre roliga saker.
Har hunnit med att spendera lite kvalitétstid tillsammans med Melina och Kierstin uppe i en stuga. Mysigt och varmt. Massor med kortspel och skratt. Det är sånt man behöver ibland.
Spenderade en dag i Falun, först besök på sjukhuset, det gick fort och smärtfritt. Letade efter klänning med hittade självklart ingen som passade mig i smaken. Åt thaimat med pappa och fick gå runt i heeeela falun för att hitta ett jäkla café så jag kunde köpa mig en chailatte (!) pest och pina över den stan.
Har jobbat, vilket är mindre kul. Fattar inte varför jag står ut med att jobba på det där viset? Det enda jag får är ångest och självmordstankar. isch.
Har lyckats få tag på telefonen som jag vela ha :D Så nu är jag lycklig och glad. Har tatuerat mig (äntligen) ! Deniz höll mig sällskap :) danke så mycket för det!
Killen som tatuerade mig som för övrigt är förskräckligt snygg, medans jag låg på britsen och han tatuerade mig så kläcker han ur sig 'tänk om jag skulle komma på att jag var vampyr nu, då skulle du ligga ganska risigt till' varav ett leende krökte hans läppar och han smällde ihop käkarna och låtsas nafsade efter min hals. Och jag, halvkär som jag är  och har varit sedan han först piercade min navel för 6 år sen, kunde inte göra annat än fnittra. PINSAMT! haha . Tänkte bara yes, bite me, snigging.
Men tatueringarna blev bra och jag är nöjd :)

Ska strax åka och jobba. Men slänger in en bild på tatuering nummer 2. Glömde att föra över tatuering nummer 1. Men det kommer :)

Btw, tatueringarna ser lite konstiga ut for the moment, gjorde dem igår, så de är lite svullna och hela faderullan. Ha överseende for Christ's sake!


Kommentarer
Postat av: Deniz

Det blev ju så snyggt :) Tack för att jag fick göra dig sällskap :). Ja men åh skulle Magnus säga så till mig så skulle jag bli alldeles till mig, bite me boy :D hahahah!

2009-02-28 @ 17:19:01
URL: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0