No words needed ..

okej, den här dagen har varit en totalkatastrof.. Tror sällan att jag har varit på sämre humör än jag varit idag. Varje människa irriterar mig näst intill bristningsgräns och jag måste bita ihop tänderna hårt och ta ett ljupt andetag för att inte bitas och skrika mina lungor ur sin plats i bröstkorgen.
Visserligen har alla dagar sina ljusa studer, men tror jag har missat alla mina idag pga. mitt äckligt skrämmande humör. Gör mitt bästa för att hålla mig ifrån mänskligheten, men bara vetskapen om dess extistens förargar mig idag. Jo, jag föraktar liv idag och önskar nästan att jag kunde bosätta mig på månen.. Helt ostörd, helt tyst.
Men allt man önskar går inte i uppfyllelse, oerhört sällan skulle jag vilja säga.. Jag tror inte på lycka, jag tror inte på slumpen. Jag tror på mening.

Jag vill låsa in mig i ett rum och komma ut när den gnagande känslan av ilska försvinner.. När känslan av den bubblande, hänsynslösa känslan av likgiltlighet försvinner..
Jag vill vara glad.



"Att bli arg kan ibland vara som att hoppa in i en härligt ösig sportbil,
trampa gasen i botten, köra iväg i full fart och sedan upptäcka att bromsarna inte fungerar"

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0