070309

Mobil bloggar idag. Vet egenligen inte om det funkar som det ska, eller hur det kommer att se ut. Men det återstår att se :) Otroligt seg dag idag. Har legat i sängen för länge och orkar inte göra så mycket. Skulle vilja gå ner på stan, men tar mig inte igenom dörren. Segast i stan idag. Är avundsjuk på KJ som är och shoppar idag, hade velat göra det jag med. Skulle verkligen behövas nu, och så är det riktigt shopping-väder idag eller hur? Skulle vara en perfekt dag. Kollar på semester svenskar på 4:an och abstinensen tar snart övertaget, skulle mörda för att få åka utomlands nu. Är så less på sverige och det brutalt värdelösa vädret. Kommer nog att frysa ihjäl här en ovacker dag. Jag vill åka någonstans, det skulle egentligen inte spela någon roll vart, bara man skulle få åka någonstans i världen och mysa runt. Två dagars jobb kvar. Och jag tror faktiskt att jag kommer att överleva =) känns ljusare nu när man ser slutet på tunneln. Ska hoppa in i duschen och försöka göra någon nytta :) Puss och kram

Kommentarer
Postat av: BeingTobbe

Det ser ju bra ut så det verkar ju funka kanon :)

BeingTobbe.blogg.se



PS. Lägg till din blogg på tusenhemsidor.blogg.se

2009-03-07 @ 13:44:25
URL: http://beingtobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0