130309

Nu är det äntligen helg. Känns så jätte bra att jag inte jobbar i helgen. EN HEL HELG med ledighet och massa skoj. Inleder helgen med filmkväll hemma hos Melina, så fortsätter vi med fest på lördag. kommer bli kalas.

Som sagt så var jagi uppsala igår, känner inte för att skriva utförligare om hur det var, ni får helt enkelt fantisera.
Ska slänge in lite bilder från igår, så uppdaterar jag med ett nytt inlägg senare :)

Puss på  er godingar.




Mazlom var trött och sov nästan hela vägen.. Han snarkade och andades så djupt att jag hörde det genom min Ipod, som jag för övrigt hade på högsta volym för att utesluta ljud :P


Liza Minelli var en lycklig flicka :)


Och det var även malin :)


efter en tråkig dag på universitetet så gick vi ner på stan och käka mat. Kim, Emma och Linda är mätta och glada :)


Jag fick sushi :) Här är den sista sushibiten som jag bara inte kunde få ner i magen, men Deniz bokstavligen tvingade mig att äta den ;P Gick inte dock, way to full i magen.


När vi skulle åka hem så åkte busschauffören ner i diket. Cred till honom. Lutade lite härligt.


Men tillslut så blev vi räddade och fick äntligen åka hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0