After all..

Ish, har inte lyckats plugga alls.. vill inte. Känner mig så less på läxor.
Har suttit och kikat på lite olika skolor nu, och jag funderar väldigt starkt på att gå något år i usa. Hade varit så grymt kul! Dom hade riktigt tjusiga skolor i L.A som ligger högt på önskelistan, ska ta reda på lite mer.. Men vem vet, snart kanske man sitter i usa och muppar :D inte mig emot.
Så nu ligger alla mina Göteborgs planer på is, måste fundera på om jag hellre vill bo i usa ett tag, vilket det lutar emot.
Har tillbringat det mesta av den här dagen åt att tjata åt mig en bil av pappa.. Går rätt bra faktiskt, det enda villkoret är att jag ska ta körkort. Gör jag det så får jag bilen.
Så nu lär man väl sätta igång med det på allvar också. Vill verkligen ha den här bilen :) undrar egentligen hur snabbt man kan få körkort? det lär man väl klara på ett par månader? eller?

bara tre dagars jobb kvar :D Känns som om att jag räknar dagar till julafton.. Känslan är ungefär densamma. Längtan.
Som sagt, inget plugg.. Snart kommer ångesten för att jag inte gjort klart allt. Men vad gör det om 100 år? Vill inte ens lägga ner energi på att oroa mig.
Har nog att tänka på ändå, med balen och studenten + körkort.
Får helt enkelt ta det som det kommer, för jag orkar inte vara orolig, vill bara slänga av mig allt som tynger och flyta med strömmen och ändå kunna gå i land utan en rispa. Men vi får se vad framtiden har för överraskingar. vad vet man egentligen?


slänger in en bild på bilen jag vill ha.. trodde aldrig att jag skulle falla för en volvo, men den har sin charm :)




Kommentarer
Postat av: Deniz

Ja men den bilen var ju snygg! Men du Carro jag VILL också till USA!!! :( Vi åker tillsammans? :p haha. Ja man kan ta körkort ganska snabbt om man tar intensiv kurs :)

2009-03-07 @ 00:19:12
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: Sara

ååh jag satt och kollade kurser på Santa Monica College för någon dag sen! :D finns massa spännande kurser att plugga i L.A ;D Ser att Deniz också vill till Usa, så då tycker jag att vi tar vårt pick och pack och flyttar i L.A, så delar vi på en lägenhet så kan vi bo ganska nice :D

2009-03-07 @ 01:49:51
URL: http://littlemisso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0