After work ..

Kom nyss hem ifrån jobbet och känner mig inte alls på topp. Fick mardrömsbeskedet om att jag ska jobba mer. Iallafall på måndag och tisdag. Det slut som jag sett från tunneln har försvunnit, och tunneln har förlängts med hästlängder. Känns rätt tungt faktiskt. Aldrig får man bara ta det lugnt. Har varit en seg dag idag och jag kände hur mitt humör svek mig de sista timmarna på jobbet. Men det är bara att le och försöka se trovärdig ut, som att jag verkligen vore på det bästa humöret någonsin. Undrar egentligen hur det ser ut i andras ögon? Fick en liten kusin i natt :-) a little baby boy! Ska hälsa på det lilla livet imorgon på sjukhuset. Kanske tar med mig sötnosen hem? Kommer nog inte kunna sova något vidare i natt, är så över exalterad pga. Usa planerna! Detta måste hända, för jag vet att mina två blivande room mates är minst lika pepp som jag! Kommer bli så grymt! Ska bada av mig lukten av biopopcorn och äta en bit mat. Kanske uppdaterar senare. Om inte, ha en bäst lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Deniz

Jag och Sara har kollat igenon lägenheter och plugg osv litegrann och man är ju fan ganska pepp hehe. Vi borde ses irl och snacka mer om detta, typ i skolan osv :)

2009-03-07 @ 22:54:08
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag är helt hispig i hela kroppen! Jag vill så gärna detta. Känslan av att börja om låååångt bort från detta skitland, som att få en ny chans i livet. ååh ge mig. finns hur mycket lägenheter som helst som vi 3 kan dela på också! UNDERBART<3 Som sagt vi lär träffas och snacka lite om det :D

2009-03-07 @ 23:01:51
URL: http://littlemisso.blogg.se/
Postat av: Sara

(btw, Jag la upp en bild på oss 3 i min blogg som jag gjorde i photoshop! Den måste du kolla xD)

2009-03-07 @ 23:12:01
URL: http://littlemisso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0