all i need..

Uh, några utav läxorna är avklarade.. Men är inte klar på långa vägar.
Är så super sugen på att träna, men det hinns inte med.. Ska strax hoppa in i duschen och bege mig till jobbet. JOY!
Melina påminde mig om ännu en läxa som ska vara klar tills imorgon.. Men ja, vad ska jag säga? Den har jag självklart i skåpet.. Och jag är hemma :P Fasen också. Blir så irriterad på mig själv, klantarsel!

Nästa onsdag åker jag och brudarna iväg till uppsala för att kika på universitetet :) Kommer bli kalas, men hoppas att lite shopping hinns med innan det bär av hemåt.
Sen åker vi till stockholm med skolan, men några utav oss kommer stanna kvar, vårshopping står på schemat :) Och kanske lite festande om vi har tur!
Funderar på att tatuera mig där nere medans vi är där, tänkte följa med Deniz medans hon ska göra sina, så varför inte? Smider redan på en ny design :)

Nu ska Caroline duscha, äta och åka till jobbet. Be för henne, för hon är minsan less.


"Lyckan ser alltid liten ut när du håller den i dina händer,
men släpp den, och du inser genast hur stor och dyrbar den är."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0