Another day ..

Jepp, som jag misstänkte. Lilla fröken caroline är helt obenägen till att erhålla minsta lilla droppe tur. Lyckas inte ens fånga en fjärde dels halv droppe. En till veckas jobb.. Joy! Känner mig helt misslyckad just nu. Allt jag inte vill ska hända, det händer. Hela tiden! Får psykbryt snart, och det enda som håller mig ifrån total sinnesförvridning är tanken på alla skor jag kan köpa för lönen. Plus mina planer på usa. Drömde till och med om det i natt. Helt underbart, kunde nog inte längta mer faktiskt! Är iallafall ledig i helgen, känns grymt skönt! Ska bara ta det lugnt och hänga runt med massa sköna människor. Tanken på det är en ljusglimt i den nu mera hektiska vardagen. Var som vanligt grymt mycket folk på bio idag, och jag stressade omänskligt mycket. Är helt tom i huvudet nu, så ni får ursäkta allt prat. Imorgon börjar skolan igen och jag känner mig mig mer och mer skoltrött för var dag som går. Men studenten närmar sig med rasande steg, och snart står vi där med mössorna i högsta hugg! Over 'n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0