Bonfires ..

Är äntligen hemma nu.. Har varit nere på stan och köpt ursöta kläder till min lilla bebis Filip :)
Han kommer älska sin lilla bodie och små byxor och strumpor.

Ska försöka få något gjort idag innan jag börjar jobba.. Ska försöka hålla ut tills på torsdag nu, sen äntligen ledig!
Och i helgen blir det en massa mys.. På fredag så ställer vi samman en massiv filmkväll hos Melina. Och på lördag så blir det utgång, så att jag och Kj kan börja förbereda inför framtiden som a-lagare ;P
ser verkligen fram emot helgen, känns som att det var evigheter sen jag tillbringade min tid till att göra roliga saker.

Nej, nu ska jag ladda min Ipod :D haha

Puss på er.


 en bild på en bodie som jag köpte till Filip idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0