Calm the storms ..

Vacker dag, underbar dag för lite festande med underbara människor. Känner mig ohälsosamt glad idag, med samtidigt otroligt lugn och harmonisk. Antar att jag har uppnått den totala balansen mellan harmoni och lycka idag. Och ärligtalat känns det helt fantastiskt. Känns som om jag skulle vara 100 år och redo för att dö, helt lung och fridfull, men ändå fylld med förhoppningar.

Var på filmkväll igår med massor utav toppen brudar.. Finns inga bättre än er, är evigt tacksam för eran existens.



Bjuder på en låt som är så extremt passande för den här dagen: Lifehouse - Everything.


Ha en toppen dag allihop, förhoppningsvis har jag massor utav roliga bilder från ikväll att bjuda på imorgon så håll ögonen öppna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0