Eyes on fire ..

Idag är jag hemsk. Idag är jag dum. Ångest och skuldkänslor äter upp mig för att jag är hemma och skolkar.
Men har inget annat val, måste verkligen vara hemma idag om jag ska hinna arbeta mig igenom de kilometerhöga torn som består av läxor, och inget annat än 700 000 läxor. Försöker intala mig själv att det inte gör något att jag är hemma idag, det är i ett gott syfte, men kan inte hjälpa att känna mig som sveriges sämsta person.

Har varit rätt kass på att uppdatera på sistone, men har äckligt mycket att stå i. Ska både hinna med skolan och jobbet. Hinner nästan inte ens hem innan det är dags att springa till jobbet. Jag hinner knappt andas.
Men efter den här veckan så är jag jobbfri ett tag, and it feel gooood. Kommer få andas och kanske tillochmed hinna träffa människor som jag bryr mig mycket om.

Har jobbat hela veckan, och det är extremt mycket folk. Män som hatar kvinnor, kan den vara så bra? Har aldrig gillat svenska filmer, skyr dom ärligt talat som pesten. Men denna kanske är sevärd? Trodde faktiskt inte att det fanns så mycket folk i mora :P Skenet kan bedra, för det är nästintill proppfullt på den där filmen.

Nu ska jag ta mig an mitt torn av ångest. Ha en bra dag, och akta vattenpölarna.
Tack&Hej



Bjussar på en bra låt. Enjoy!       Blue Foundation - Eyes On Fire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0