Go to sleep

Godmorgon & Goddag. Underbar dag, inte sant? Not. Det är kallt som själva fan och det är vasaloppet. värre kan det nog egentligen inte bli? 13 000 galna skidmänniskor, no thanks. Tror jag hoppar den idag.
Ska jobba ikväll, 16.00 - 03.00. JAG KOMMER DÖ! Orkar inte, vill inte! Önskar bara att någon skulle ringa upp mig och säga att Moraparken har tyvärr brunnit ner, så du är ledig ikväll. Tror inte ens jag hade kunnat spela övertygat besviken. Men vad gör det? Så, om någon känner sig snäll & go idag så är det bara att börja traska ner till moraparken med en bensindunk och en ask tändstickor.  Häll, tänd, poff! piece of cake.
Isch, mina tatueringar gör ont idag. De gör ondare nu än vad det gjorde att göra dem. läk för helsike, läk!

Nog med sura miner.. Drömde den konstigaste drömmen i natt.. Drömde att jag gick runt på en stor gata, fullt med folk. Jag var helt lost, hade inte en aning om vart jag var någonstans, helt ensam, kände inte igen en enda människa utom EN. Och han gick mot motsatt håll ifrån mig. Jag försökte ta mig fram till honom, men det var för mycket folk, kom ingenstans. Jag ropade på honom flera, flera gånger med han hörde inte mig igenom sorglet. Plötsligt så var han bara borta, kunde inte se honom någonstans. Kände mig nästan panikslagen, inte för att jag har något emot att gå på gator med folk jag inte känner, utan jag fick panik för jag visste inte vart han skulle gå.
Helt plötsligt satt jag på en buss (?), då kände jag igen mig. Jag var på väg hem. Men känslan av att inte veta vart jag varit någonstans var konstig och förvirrande. När jag kom tillbaka hem var det sommar, blommor överallt, stora fluffiga gröna träd, solen sken som aldrig förr, och en havsblå himmel. Men inte en människa var inom synhåll, alla var borta. Och de kom inte tillbaka.
Gick bak till min mammas trädgård för att leta efter ett tecken på liv.  Undra vem som sitter under äppelträden och spelar gitarr? Han tittar upp en gång och ler, riktar sedan blicken till gitarren, han ler fortfarande.
Hade jag dött rätt på plats så hade jag inte kämpat emot. Dött lycklig. But still, bara en dröm :) Både hemsk och extremt bra.

Måste äta frukost och ladda batterierna tills jobbet ikväll. Och btw, är det något psyko som har planer på att kidnappa mig, tveka inte. Idag är den perfekta dagen! Bara jag slipper jobba så är jag nöjd ;)

Puss då.


"Den som vill göra verklighet av sina drömmar,

måste vara vaken."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0