Home ..

Äntligen på väg hem nu. Det har varit en intressant dag med massor utav bravader. Först försökte busschauffören döda oss genom att elda bussen till en bastu på hjul, sen försökte han döda oss två gånger till. Först genom att låta bli att dyka upp och lämna oss ute i kylan väldigt länge, sen kör han av vägen. Just typiskt. Fick vackert sitta i bussen i över en timme och titta på honom när han vinkade runt och agerade trafikpolis. Dagen på universitetet var inte speciellt givande, känner mig inte mycket klokare. Men fick iaf chansen och nöjdet att äta sushi och njuta av en osannolikt god chai-latte. Så inte klagar jag inte. För övrigt är uppsala en otroligt mysig stad, skulle kunna se mig själv där om jag bestämmer mig för att flytta tillbaka till sverige sen. Men min kära vän kj är orolig över att jag kommer fastna i usa. Och ärligt talat så skulle det inte förvåna mig. Men vad är jag att anta det? Bara framtiden har svar på den frågan. Så allt jag kan göra för tillfället är att luta mig tillbaka och vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0