Kiss the rain ..

Är helt död idag. Och då menar jag helt död. Är inte ens säker på om jag lever längre? Känner mig så extremt tunn ..
Jobbade igår från 16.00 - 03.30. Det ver hemskt, så mycket folk! Det gick varken att gå eller andas där inne, fär självklart gick fläktsystemet sönder när det var över tusen pers som dansade och svettades.. det var någorlunda äckligt faktiskt. kändes som om det var 42 grader varmt där inne för jämnan.
En del snygga skidåkare, vissa en aning för gamla dock :P
Men jag överlevde kvällen som genom ett mirakel, det trodde jag aldrig.. Det är väl just frågan om ifall jag kommer överleva denna dagen istället. tveksamt läge.

usch, jag är så besviken.. och ni kallar er själva för vänner?! måste ha missförstått meningen med ordet.. usch usch usch säger jag bara. Och vissa "vänner" är äldre än de nyare, men ändå samma skrot och korn. fattar inte varför jag alltid hittar vänner som dessa? Ni kan ju ta åt er om ni känner för det.. eller bara fortsätta att strutta runt i eran egna bubbla.. Mig gör det detsamma. Kul att ni hört av er på lovet föresten, uppskattar det.


"En besvikelse.
En erfaranhet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0