Madhous ..

Skolan idag var seg.. Men våra studentmössor hade kommit iaf, hann aldrig hämta min, men Deniz var en riktig drop-dead-beauty i sin :) har även hunnit med en mindre trevlig tripp på sjukhuset. God, I hate that place! På bussen på väg dit upp började mitt hjärta att hoppa och händerna darrade som löv. Och bättre blev det inte när jag väl kom fram. Så fort jag klev innanför dörrarna så vällde sjukhuslukten över mig och mina ben förvandlades till gelé och illamåendet knockade mig som en hink med iskallt vatten. Hela min värld snurrade och jag funderade starkt på att vända och smita ifrån min tid. I sista sekund tog jag mig i kragen och intalade mig själv att jag måste få reda på vad det är för cirkus min kropp arrangerar. Träffade min doktor efter lång väntan. Lika underbar som vanligt :) go farbror! Tog några blodprover. Isar i det lilla blod jag har kvar bara jag tänker på det. Får mina provsvar om fyra-fem dagar. Sen är det tusen faser till som ska göras i undersökningen. Vill inte, vill inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0