Right round ..

Oj. Gårdagen.. vart ska man börja? Måste nog börja med att Mellie kom och hämtade mig på skoter, vi skulle ut till någon slags ö där det var en massa folk som satt och krökade.
Jag klädde på mig lite halvmycket kläder för att både KJ och Mellie sa att det var jätte varmt där ute med tanke på solen som sken. Satt mig på skotern och svoooosh. Höll på att dö, Mellie körde som en galning och jag griniade därbak :P Har den fula ovanan att inte kunna lita på folk som kör skoter sådär, litar bara på mig själv när jag kör ;P
Mellie körde över vatten och jag trodde att vi skulle dö.. satt bakom och skrek och kramade skiten ur mellies midja. Men tillslut så kom vi ut till den där ön, och det var minst sagt en upplevelse.. Fulla människor som åkte skoter och ramlade av, eld, litervis med öl och dansbandsmusik som spelades ur högtalarna.. Måste erkkänna att jag aldrig har gjort någont sånt där förr, och jag kände mig fullkomligt lost :P Och jag höll allvarligt talat på att frysa ihjäl! Men efter någon timme så åkte vi hem igen och skulle fixa i ordning oss innan festen fortsatte i kråkberg.
Åkte hem till stefan där mellie var, och strax därpå kom skjutsen vi skulle åka med.. Trängde in oss i bilen och drog iväg och hämtade pizza till folket som väntade på oss..
Samma sak på festen, dansbandsmusik för fulla muggar.. jag som är allergisk mot dansbandsmusik kände att en blodpropp i hjärnan inte var långt ifrån att slå till. Gick upp en trappa och muppade resten av kvällen. Kerstin satt i en soffa hela kvällen och tofflade med Jesper a.k.a "äpplet". Och jag och mellie struttade omkring och gjorde allt och ingenting. Senare kom Rickard och Mattias och med dem så steg mitt humör avsevärt! Mattias börjde må dåligt och stannade inte så länge, Rickard och någon drog iväg på krogen och jag och Mellie började traska hemmåt. LÅNGT kändes det som att det var. Fast det egentligen inte är långt alls.
Jag ramlade på en jäkla trappa och har ont som fasen idag :P Så typiskt mig. jag hatar trappor.

kvällen var helt okej, vore ju synd att klaga liksom. Definitivt något nytt. men så äre :) Lägger ut lite bilder sen bara melina har skickat dem till mig.

Puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0