Sickness ..

Har kommit hem från jobbet och har lyckats fått i mig en banan och halv smörgås. Min hals har svullnat upp så jag knappt kan svälja, varje liten tugga känns som en boll med nålar som sticker ut. Det river och det känns som att jag blöder i halsen när jag svalt. Övervägde att jag kanske fått en allergichock eftersom min hals svullna upp så jätte fort. Men insåg ganska snart att jag troligtvis håller på att bli sjuk. Min hud gör ont och det känns som allt skaver mot huden.. Ungefär som när du är solbränd och någon rispar något vasst därpå. Och ganska så snart därpå så knackade huvudvärken på. Kändes lagomt kul att jobba och vara så borta i huvudet. Förstod inte ens vad vissa sa fast de pratade svenska, kunde bara se att läpparna rörde sig, men kunde inte få ihop ljuden och rörelserna till något begripligt.. Ska försöka sova och tillfriskna. Har varken tid eller lust att vara sjuk. Ta hand om er. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: melina

åh jag har också haft huvudvärk som fan idag,däckade i sängen i 5 timmar :O

2009-03-10 @ 23:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0