Time moves slow.

Sitter på filosofi och kollar på en film om den friaviljan.. Och jag måste säga att det ger mig INGENTING. Kollar på vad en massa filosofer anser. Har man fri vilja eller inte? Hm. Är vi bara materia där hjärnan bestämmer allting? Hm. Eller är våra öden förutbestämda och det enda vi kan göra är att välja små val bortom det? Hm. Orkar inte engagera mig och tänka på det just nu.. Det enda jag kan tänka på för tillfället är min säng som ropar på mig! Filosofi kan man ägna sig åt på kvällen, då funkar det som allra bäst. Funderar på om jag ska skippa volleybollen idag, känns som att jag har mycket annat jag måste göra. Börjar bli extremt stressad med allt som ska göras. Men det här är sista veckan jag jobbar nu, sen kan jag lägga lite mer tid och energi på mitt liv.
 
Btw Deniz, ledsen att jag stal din sovmorgon :p maha, alltid trevligt med upp piggande samtal på morgonen right? ;D
puss



shär mysigt har vi det med filosoferna:


Kommentarer
Postat av: Deniz

Haha damn you Carro som väckte mig ur min skönhets sömn xD Ses imorrn :)

2009-03-10 @ 18:32:14
URL: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0