Urk ..

Har mins sagt varit en värdelös dag. Åkte inte på idrotten idag eftersom min hals gör så ont :/ det är så jobbigt när man ska dricka eller svälja över huvud taget. Svider så jätte mycket. Har suttit i skolan idag och lyssnat på en galen gubbe. Seriöst, vilken jäkla nöt. Var nästan så man hörde fågelsången inne från hans huvud. Tog bussen ner på stan med Deniz, vi gick runt och kikade lite. Har sån extrem shoppingabstinens just nu, känns som att jag håller på att bli galen! Måste få vårshoppa rejält! Nu ligger jag i min säng och kollar på the hills. Mår inge vidare alls. Min hals och mitt huvud tär mig isär, plus att jag mår fruktansvärt illa. Känns som att jag ska kräkas vilken sekund som helst.. Somnade lite nyss, men självklart så ringde min kära mor och väckte mig. Älsklings mamma <3 bättre än du existerar inte.. Nej, ska försöka blunda. Hela min värld snurrar, känns som att jag precis åkt någon galen karusell och försöker gå rakt. Ta hand om er. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0