done all wrong

nu är jag äntligen hemma.
nu får jag dega ner mig och inte behöva röna en fena, precis som jag vill ha det!
i en timme.. sen blir jag rastlös och hoppar runt.

dagen på jobbet flöt på bra, förutom att hela datasystemet dog.
haha, panik!
vad gör man liksom när INGENTING funkar?
det enda jag kunde göra var att be folk att komma tillbaka senare..
kanon kul, kände på mig att jag skulle bli mördad av någon sur karl.


jag vet inte varför, men jag känner mig så nöjd för tillfället.
bara glad och allmänt len inombords.
eller, jag vet nog egentligen varför.. med all säkerhet!
jag gillar det skarpt! this is all i need.


nu ska jag och vovven mysa ner oss under täcket och kolla på film tills vi somnar.



i love my life <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0