dude, go for it!

nu känner jag mig sådär överdrivet häftig när jag sitter i min rutiga pyjamas och ser ut som en påse skrot och dricker icetea.
men är det mys så är det!

har som sagt tillbringat min dag i örebro, helt underbar dag.
tråkigt nog så var det iskallt och så snöade det hela tiden..
så jag kunde inte ha valt en värre dag att gå vilse på. menjag är helnöjd ändå!
blöta och kalla fossingar. värt dock. riskerar helt klart en förkylning.
ett kortare stopp i leksand också, som var mysigt!
var inte direkt flitig med kameran när jag var i örebro.. men några betydelselösa bilder har jag allt fångat!




give me a break, klockan var halv sju. man behöver inte vara snygg då.
t-shirten <3



såhär såg det ut påväg till örebro. typ sveriges tråkigaste vägar med sveriges mest ödelagda byar.





såhär såg det ut på vägen hem. massa snö! och massa mer blev det innan bilen stog parkerad hemma.




här är mitt hus :'D hahaha, fick frispel när jag såg det!
tyvärr så är huset placerat i Ludvika. Men shit va lila det är!
syns inte bra på bilden dock.
Försök att åka bil och knäppa kort samtidigt. en hel vetenskap det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0