eeeeek o_o

hah, jag är en ganska bra människa.
glömmer skriva hälften av grejerna jag skulle skriva.

iallafall, så kommer min kj hem imorgon!
och jag ska åka och hämta snyggingen på tågstationen, och sen skjutsa snyggingen till Anna Frost så att hon kan kirra Kjs hår.

sen är det fest!
ohyes. damn right!
förferre at johannas place, sen vet man aldrig vart det bär av.
vad jag vet nu, så kommer det att vara jag, kj, deniz, beckie och johanna som gets shitfaced imorgon.
och jag gillar'e redan nu.


men för att orka hela kvällen så ska nog jag knoppa lite.
har bara sovit i två och en halv timme i natt.
låg vaken och pratade med sean i evigheter!
jag passar på nu, eftersom att fanskapet åker till usa med sitt band på turné och kommer att vara borta i 3 månader :(


öh ja, godnatt då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0