eyes like yours

oj oj, nu har jag varit dålig på att skriva blogg.
jag ska bättra mig! mer uppdatering till folket!

kan sammanfatta min helg lite kort.

Fredag

jag jobbar. är allmänt less på chefen och hans ungar.. men blir senare lycklig för att chefen åkte hem och lät niklas jobba istället för honom. Niklas gillar jag, han är så jäkla rolig!
det fanns planer på att festa tillsammans med deniz och beckie, men det sket sig eftersom att det var så segt med att hitta chaufför osv.
efter att party planerna gick i stöpet så åkte jag hem och umgicks med min bror och hans små vänner.. hade absolut ingenting att göra, och som tur var, så hade min KJ också tråkigt, så hon kom över och började blöda näsblod. hon fick en tampong av min lillebror som hon gladeligen körde upp i näsan.
vi åkte sen och skjutsade hem hennes föräldrars vänner till sollerön.
när vi var på väg därifrån så funderade vi på vad vi skulle göra, och vi tyckte att donken var en bra idé!
men då  fick jag ett sms ifrån robin.. han skulle kolla på en as bra film, och jag bjöd in mig och kj till hans hem för att kolla på filmen!
vi satt utanför robins hus och dampade ganska rejält. har aldrig skrattat så mycket!
fick nästan träningsvärk i magen. på spaning med frasse och kålis!
vi kollade på filmen med robin och jag somnade som tusan i robins soffa.. blev ganska besviken på mig själv, att jag somnar när vi kikar på en sån bra film!!
när filmen var klar och dom hade väckt mig, så var klockan ungefär 03.00.


Lördag

jag vaknade sent som attans. sov tills klockan 14.00 eftersom jag var dödstrött efter fredagen.
bör tillägga att jag somnade inte förens 05.30, därför jag sov så länge!
som sagt så vaknade jag sent.. ringde upp marcus. vet egentligen inte varför? men det första jag gjorde var att ringa honom.
och en timme senare så klev jag in i marcus lägenhet.
vi var där hela dagen och dampade runt, tills jag vid klockan 8 stack iväg och bowlade med deniz och beckie.
jag körde eftersom jag inte har känt mig så pigg, känns som att jag håller på att bli sjuk.
vi bowlade och hade jätte kul! och efter bowlingen så skjutsade jag damerna till krogen där dom glatt hoppade av!
jag åkte sen hem till marcus igen där det var lite folk. johan, olof och jare hängde där tillsammans med marcus.
men dom stack på krogen också, så då blev det bara jag och marcus kvar!
vi åt massa mat, drack festis och kollade på film och lyssnade på massa bra musik och pratade.
måste tillägga att det finns INGEN människa som känner mig som marcus gör. det är bara han som känner mig till 100%. honom kan jag prata med om ALLT, finns ingenting som vi inte kan prata om.
vi var vakna länge och bara pratade

Söndag (idag)

som sagt så var vi vakna länge.. jag har faktiskt inte ens lagt mig än! jag har varit vaken en hel dag, en hel natt och nu en hel dag till!
jag lämnade marcus vid 1-2 tiden?
jag åkte till bonäs och skulle kolla på film med KJ.. och när jag är i bonäs så inser jag att jag inte har min mobil.
då hade jag ju självklart glömt den hos marcus, så det var bara att åka in till mora igen och hämta den!
sen åkte vi tillbaka hem till KJ, vi startade Zombieland och började kolla på den.
och jag somnade som en gris! jag vaknade av att min mamma ringde och sa att jag fick lov att kommma hem med bilen, och då var jag ensam i soffan!
jag blev jätte förvirrad och kunde inte förstå vart KJ var någonstans.. sen så kände jag att det luktade mat, och då förstod jag att sötnöten var nere och åt medans jag låg utslagen på hennes soffa.
jag åkte hem med bilen och följde med mamma och handlade.
och nu, nu sitter jag här :D och väntar på mat.. min mage är jätte hungrig!



öh ja! det var min helg det :')
nu ska jag klappa min hund och dricka saft.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0