lady moon

helgen är äntligen slut!
inget mer jobb för min del inte!

imorgon är det fika dags, plus att jag ska kolla på garn.. min gulliga mormor ska sticka en tröja till mig <3 och en mössa! så tänkte spana in lite galna färger.

hah, kom på en grej!
i fredags så kom det in två killar på jobbet.. var av den ena bara stannar upp helt och hållet när han ser mig.
och så säger han "känner jag dig?"
"det tror jag faktiskt inte" säger jag
"har jag sett dig förut?" säger han
och jag svarar "det vet jag inte.. här kanske?"
"nej, inte här" säger han och ser funderande ut..
och i ungefär 2 minuter så står han och kollar på mig helt tyst och tänker så att det knakar.
sen så säger han "men varför känner jag igen dig?"
"det vet jag inte" säger jag.
"hm" säger killen och kollar upp i taket och ser fundersam ut, så börjar dom gå ifrån kassan.
sen helt plötsligt så ser jag hans aniskte sticka fram från ett hörn, så han kollar på mig och säger "har jag sett dig på tv?!"
och jag brister ut i en skrattattack och säger att det har han då absolut inte gjort!
han såg besviken ut och gick ifrån kassan. söten!


kom på en till grej! typ världens sämsta grej..
jag måste åka till borlänge någon dag den här veckan..
JAG MÅSTE TA OM MIN PIERCING!
är det någon som fattar hur jävligt det är eller?
som om att jag inte har lidit nog..
suck liksom.


puss då-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0