live young, die fast


kom precis hem från biokväll med sköna brudar!
åkte hemifrån vid 5 över 7, fick lov att hämta upp Deniz som är lat och inte orkade gå 300 meter ;p
sen så mötte vi upp dom andra två brudarna som skulle äta pizza.
vi satt där, sen gick vi och köpte festis <3

på bion var det 3 irriterande brudar som lät hela tiden.
jag fick damp och var precis på väg att kasta popcorn på en utav dom när jag hejdade mig.
är man stor så måste man vara snäll, så att säga.
(stal den av någonslags alvedon/panodil reklam. nu blir jag stämd)

bion var iallafall hur najs som helst! jag satt och höll mig för huvudet nästan hela filmen och hade panik.
var nervös som fasen, grät lite och käkade upp deniz cookies.
det var en fin kväll!

på torsdag äre bio igen, fast med Deniz, Beckie och Sofie!
blire grejt eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0