mr. chainsaw


min mamma lyckades tjata till sig en filmkväll.
vi har kikat på Twilight, och min mor bara satt och suckade och tyckte att Robert var snyggast i världen.
så något har vi gemensamt.
men faktiskt, så deniz är nog faktiskt snäppet mer into Rob, hör och häpna!

jag ocg hunden har legat och kollat på south park idag, jag somnade som en stock. hunden också.
sen så vaknade jag av att han satt och kollade på mig, och då var det ju bara att klä på sig och traska ut i regnet.
har nog sällan varit så bitter.. jag gillar fasen inte regn. inte om jag måste gå ut i det. annars är det mysigt!

har försökt att planera in en dag med Kim, men det är ju alltid något strul :D
antingen kan inte jag, eller så jobbar han.

och i helgen kommer min kj hem!
och hon stannar hemma lääääänge <3
så nu blir det en massa tok på gång. så som jag har längtat efter våra tokiga äventyr!
blir nog fest i helgen iallafall, för att fira kjs homecoming.


jag funderar på att kidnappa bilen och dra iväg och umgås med någon go människa.
låter som en plan!

hörs då. Höj!





me loves you. fyllehönor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0