neeerd-o

seg dag. igår var en seg dag.
var hemma och sov nästan hela dagen..
sen skjutsade jag mamma och pappa på någons födelsedags fest.
åkte hem, kollade på tv, somnade igen.
när jag vaknade så visste jag inte alls vad jag skulle hitta på.. var seg som tusan och hade jätte tråkigt, men orkade ändå inte hitta på någonting.
var på väg in till någon fest som Robin höll till på, men just då ringde mamma och ville att jag skulle hämta dom.
så jag vände, hämtade mami och papi och skjutsade hem någon dryg gubbe.

när jag kom hem så orkade jag inte hitta på något fast än jag hade så tråkigt att jag höll på att dö.
så jag startade en film, la mig i sängen och slocknade.
klockan var då strax över ett, och jag vaknade vid klockan ett på dagen.
sovarN?

ikväll har jag kollat på film med min lillebror! någon kass film som vi ska skriva om tillsammans sen eftersom jag är snäll och hjälper honom med hans läxor.
sen så bestämde jag och kj oss för att kolla på bio.
och lillebror ville följa med, så det fick han.
så det blev new moon igen. och den är fortfarande lika bra!

fick reda på att jag måste jobba hela veckan :( känns tungt faktiskt!
det var ju inte precis det jag hade planerat.. sucks to be me!




meeeeen, nu ska jag göra något vettigt av mitt liv.
hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0