örebro!

sitter nu i bilen på väg hem ifrån örebro.
det snöar som tusan ute, och mina fötter är gudblöta.
me not so happy..

öhm, försökte hitta till stan, men gick vilse.
gick till någon bekant till pappa och frågade om vägen.
jag hittade tillsut.. (ja, jag är efterbliven.)
men när jag skulle gå tillbaka så gick jag vilse som fan (told you so)
vandrade runt i snön och blåsten och hamnade totalt fel hela tiden.
jag ringde till kj och beklagade mig.

gick säkert runt hela örebro innan jag hittade tillbaka.
kallt som fan vare!

insåg precis att det är alldeles vitt ute. både på backen och i trädena.
här går det undan!


ska slänga in en bild på det coolaste huset som jag såg i Ludvika.
men det gör jag sen.

laterz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0