our lifes would be easy


jag har verkligen sovit som en gud i natt!
inga knepiga drömmar alls, skönt som fan!

idag tänkte jag sortera mina garderober :O
inte kul.. 3 överfyllda garderober. kommer ju att ta sin lilla tid.
blir väl klar nästa månad eller nått..

och i natt är det bio med tha ladies!
peppad till tusen är jag. och dom med.
blir film hemma hos beckie klockan 9, sen klockan 23.59 är det dags för nya <3
should be awesome.



helgen kommer nog att bli grejt.
snackade ihop mig med Robin, och vi är eniga om att det storartat party är på sin plats!
så något kul ska vi nog komma på.
och jag ska minsann lura hit Daniel hade jag tänkt ;D

PART A!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0