plug in baby

nu är jag trött. shit va trött jag är!
marcus ringde för 20 minuter sen och väckte mig :')
haha, tur att någon ser till så att jag inte sover bort hela livet!

så nu ska jag ta och fixa mitt yttre och åka bort till honom en sväng innan jag börjar jobba.


åh förresten, i natt så låg jag och skulle shoppa lite tänkte jag. så kika runt på massa sidor där man kan köpa kläder.. och till min besvikelse så hittade jag nästan ingenting!
jag hittade en pälsväst som jag gillade.. så funderar på att klicka hem den.
men det måste jag fundera på, för den var ganska dyr.. och julklappar ska ju handlas inom en snar framtid.


och jag köper hellre tusentals julklappar till alla jag tycker om, än grejer till mig själv.

nu äre bråttom!
kysspyssnyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0