Snowed in

helt okej dag igår ändå, fast än jag är lite bitter över att jag fick lov att jobba!
skulle mysa med lillebror, popcorn och film. men blidde inte något av det..
alex och adde hade köpt godis till mig och hyrt en film istället.
jag var ganska nöjd faktiskt!
alex hade damp hela kvällen och sparkade på mig, jag har ont i mitt sönder sparkade ben idag.

min bror ringer klockan halv två och vill ha skjuts, full som en kastrull.
jag frågar vart han är.. han säger att han är på bowlinghallen.
så jag säger "ah, okej. jag kommer om 20 minuter"
han säger "bra, det är jag och 6 till som ska ha skjuts"
jag: "HELL NO, ta taxi!!"


sista jobb dagen, sen är jag ledig tills inte helgen som kommer fast nästa ;p
känns rätt gött faktiskt.
massa saker som ska ordnas den här veckan..

åh, förresten! jag fick lov att skrapa rutorna på bilen imorse när jag skulle åka hem ;(
det var så kallt, så jag drog ner jackärmen och sen skrapade, vilket resulterade i att jag gjorde något konstigt med skrapgrejen, fick snö i ärmen och tappade grejen och bröt en nagel!
just my luck!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0