stupid kid

bannemig vad snäll jag är.
mamma väckte mig 20 över 7 och frågade mig om jag kunde skjutsa henne till bussen och Johan till skolan.
jag var och ÄR  helt död.. men hur kan man säga nej till en sån go mamma?
så det var bara att försöka vakna till liv, vilket inte var det lättaste.
sov nog fortfarande när jag  började köra, men efter en bra låt så var jag på g!
släppte av mamma och åkte iväg mot johans skola och bråkade med den massiva morgontrafiken.

nu är jag hemma med en liten hund som i detta nu ligger med huvudet på datorn :')
söt är han!
så nu ska vi kolla på film och sova i en timme till, sen ska vi minsann ut och gå en jätte lång promenad.


love love kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0