the zero hour

nu kom jag precis hem och ska lägga mig. äntligen!
åkte till robin och kollade på film, och jag somnade i vanlig ordning ;p
suprise?
vi kollade iallafall på världens bästa film, spirited away.
sjukt bra! så jag var nöjd.
fick lov att åka pappas bil idag, för mamma och pappa litade inte på att jag var kapabel till att backa ur mammas bil ur garaget ;p
jag har aldrig åkt pappas bil speciellt mycket, så det var väldans ovant måste jag säga.. men skönt med en snabb bil <3

usch, jag hade hoppats på att min marcus skulle vara inne på msn. men icke!
sötnussen ligger väl och sover, som allt normalt folk ;p
så, jag ska nog sova jag med.


pussohoj- mjölk och oboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0