dude,

there's a storm coming..


okej, om någon utav er ens hade kunnat förstå vad som håller på att hända.
på ett sätt så är det fett skönt och kul, det tycker min psykosida.
men min "normala" sida är livrädd..
vad kommer hända? vem kommer bli skadad? vem kommer att få lida för det som har hänt?
känns som att det inte är jag som har kontrollen över situationen längre.
ochden bistra sanningen är att, det har jag inte heller..
det är en sak om det är jag som utför sakerna.. då har jag kontrollen, det är jag som får ta skiten om det går fel.
men att veta att min familj är ute och dansar på knivspetsen är skrämmande.
jag vill inte att någon utav dom ska behöva bli straffade. 
jag tar gärna på mig allt.. bara ingen annan i min familj blir drabbad.

men.. ja. om dom som har gjort det här blir skadade, det skiter jag fullständigt i. 
bara jag lyckas att ta tillbaka kontrollen, så blir det payback á la carro.
tio gånger hårdare och hundra gånger värre.
skiter faktiskt i vilka konsekvenser det blir av det hela.. dom kan ju försöka att få mig rädd.
böjer mig inte för någon, förutom för dom som verkligen förtjänar respekt.
och människor som gör sånt här mot gamla människor, förtjänar inte den minsta respekt.
spott i ansiktet och livslånga åkommor är vad dom förtjänar, och synd nog för dom, så är det precis vad dom kommer få. om dom ens har ett liv kvar efter detta. 
 

men vi får se vad som händer.. först ska jag lägga ner all min energi för att sortera ut lögnarna.
om det går.. annars är det bara att köra på antar jag?

se upp så att ni inte också blir såna jävla svin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0