jumpy & pumpy

igår hyrde jag film med adde och alex.
först satt vi och letade efter något jäkla youtube-klipp som alex envist skulle visa mig.
något stockholm live klipp med özz nujan, då han gjorde narr av darin och amy diamond.
vi hittade det inte förens klockan nästan var ett på natten.
och vi hade inte ens börjat kolla på filmen.. suck liksom.
men tillslut hittade vi ju det där förbannade klippet, och vid det laget så var jag så less att jag inte ens tyckte att det var kul. men i efterhand så var det kul!

vi hyrde iallafall: The Gray Man!
som handlade om en gubbe som hette Albert H. Fish som levde på 1930-talet och härjade runt i New York och lurade med sig barn och åt upp dom!
detta har alltså hänt på riktigt!
ganska skum och creepy film.. men den är helt klart värd att ses.



handlar om en gubbe på 60 bast som mördar och äter upp barn.



Jag kollade även på en grymt bra film här om natten..
sjukt nice enligt mig, helt klart min stil av filmer. 
den var grymt bra och jag rekomenderar alla att se den..
för att filmen är jävligt awesome och killen som har huvudrollen är sjukt snygg.
enligt mig dock.. men det tåls att nämna att jag flera gånger fått höra att min smak är udda.
men fine ladies, i'll take him. no worries ;)

Filmen heter iallafall: Dorian Gray!
baseras tydligen på någon roman eller novell av Oscar Wilde.
sjukt bra!



5/5 toasters.. lätt!





och  han är ju dösnygg.. eyecandy, fo sho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0