long time, no see

omg, var typ tusen år sen jag skrev något i min blogg, här snackar vi om världsrekord i uppehåll!
jag tänkte iallafall göra en ny blogg, men har extrema problem med att komma på ett nytt bloggnamn, och så måste jag ju erkänna att jag är kass på att designa bloggar över huvudtaget. jag är så sjukt oteknisk!!
så om någon har något flashigt namnförslag eller känner sig manade att hjälpa lilla mig att pilla fram en snygg design så säg bara till ;)

den här dagen har varit helt underbar, jag är på superduper humör och bara skuttar runt här hemma.
känns konstigt, eftersom jag inte har varit glad på ett bra tag.
det här varit lite kämpgt den här vintern, men nu är allt bra igen :D
carro är tillbaka! så nu när jag står stadigt på mina ben så ska jag försöka att få mitt liv tillbaka!
så förlåt alla vänner att jag har varit som död, inte hört av mig eller synts till, men som sagt, allt är som det ska nu. så nu kommer jag tillbaka med trippel styrka :D

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0